Privatumo politika

Privatumo politika

1.        ĮVADAS

1.1.  Mes dirbame sąžiningai ir profesionaliai, todėl skiriame ypatingą dėmesį paslaugų kokybei ir santykiui su Klientu. Visuomet esame pasirengę atsakyti į visus iškilusius klausimus ir operatyviai spręsti problemas. Siekiame kurti tik geriausią Klientų patirtį, pagrįstą nepriekaištingu aptarnavimu ir aukščiausio lygio specialistų konsultacijomis bei darbu. Suteikiame išsamią informaciją ne tik apie atliktus darbus, bet ir duodame rekomendacijas bei praktiškus patarimus. Mūsų paslaugų pagrindas – tai aukščiausios kvalifikacijos specialistai, profesionali įranga, platus kokybiškų detalių pasirinkimas ir glaudus santykis su Klientu.  

1.2.  Gerbiame savo Klientų bei kitų duomenų subjektų teises į jų privačią informaciją. Asmens duomenis tvarkome ir apdorojame laikantis teisės aktų ir sąžiningumo kriterijų.  

1.3.  Renkame tik tuos Klientų duomenis, kurie yra reikalingi vykdant Įmonės veiklą ir (ar) lankantis, naudojant, naršant Įmonės interneto svetainėse, Facebook puslapiuose ir pan. (toliau – Svetainė). Garantuojame, kad renkami ir apdorojami Klientų duomenys bus naudojami tik rinkodaros tikslais ir bus visiškai saugūs.

1.4.  Perduodami mums savo asmens duomenis, Jūs sutinkate su šios Privatumo politikos taisyklėmis, suprantate jos nuostatas ir sutinkate jos laikytis.

1.5.  Privatumo politikos tikslas – informuoti apie Įmonės užtikrinamą Klientų privatumo apsaugą, paaiškinti, kaip Įmonė saugo Klientų asmens duomenis, kaip jie tvarkomi  bei kokios yra Klientų teisės ir pareigos.

2.        SĄVOKOS

2.1.  Klientas – bet kuris fizinis asmuo, duomenų subjektas, kuris užsisako, perka, naudojasi, naudojosi ar yra išreiškęs norą naudotis Įmonės paslaugomis, lankosi Įmonės interneto svetainėje, prekybos vietose arba yra kaip nors kitaip susijęs su Įmonės teikiamomis paslaugomis.

2.2.  Asmens duomenys – bet kuri informacija, tiesiogiai arba netiesiogiai susijusi su Klientu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant atitinkamais duomenimis. Asmens duomenų tvarkymas – tai bet kokia su Asmens duomenimis atliekama operacija (įskaitant duomenų rinkimą, įrašymą, saugojimą, redagavimą, keitimą, prieigos suteikimą, užklausų pateikimą, perdavimą ir kt.).

3.        ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

3.1.  Įmonė asmens duomenis tvarko vadovaudamasi Europos Sąjungos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 (toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą.

3.2.  Tvarkomų asmens duomenų apimtis priklauso nuo užsakomų, perkamų ar naudojamų Įmonės paslaugų ir (ar) prekių ir to, kokią informaciją pateikia asmuo, kaip Įmonės svetainės lankytojas, kai užsisako, perka ir (ar) naudojasi Įmonės paslaugomis, lankosi ar registruojasi Įmonės interneto svetainėje.

4.        ASMENS DUOMENŲ ŠALTINIAI

4.1.  Asmens duomenis Klientas pateikia pats kreipdamasis į Įmonę, registruojantis paslaugoms, naudojantis Įmonės paslaugomis, perkant prekes, dalyvaujant lojalumo programoje, loterijose ar konkursuose, apklausose ar tyrimuose, paliekant komentarus, užduodant klausimus, prenumeruojant naujienlaiškius ir (arba) naudojantis Įmonės teikiamomis paslaugomis, kreipiantis į Įmonę dėl konsultacijų.

4.2.  Asmens duomenys gaunami Klientui lankantis Įmonės svetainėje, adresu www.heksanas.lt.  Svetainėje Įmonė naudoja slapukus. Slapukai – tai failai, saugantys informaciją Kliento kompiuterio kietajame diske arba paieškos programoje. Taip Įmonė gali nustatyti, kad Klientas lankėsi Įmonės internetinėje svetainėje anksčiau. Įmonė naudoja slapukus, siekiant užtikrinti Klientui pačią patogiausią svetainės peržiūrą.

4.3.  Asmens duomenys gaunami Kliento sutikimo pagrindu. Tais atvejais, kai Klientas yra išreiškęs pageidavimą gauti informaciją arba išsakyti nuomonę apie konkrečius produktus ir (ar) paslaugas, asmens duomenys gali būti tvarkomi, siekiant užtikrinti Klientui reikalingos informacijos pateikimą. Klientų nuomonės apklausų, rinkos tyrimų ir statistinių duomenų rinkimo, žaidimų ir akcijų Klientams organizavimo tikslais, gavus Kliento sutikimą arba siekiant teisėto intereso gerinti Įmonės paslaugų ir (ar) prekių kokybę, Klientų, kaip paslaugų gavėjų, patirtį bei kurti naujus produktus ir paslaugas. Klientas turi teisę bet kuriuo metu atšaukti Įmonei duotą sutikimą. Sutikimas galioja iki jo įvykdymo arba atitinkamai iki atšaukimo. Sutikimo atšaukimas neturi įtakos tvarkymo teisėtumui, kuris pagrįstas atitinkamu sutikimu, pateiktu prieš atšaukimą.

5.        ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

5.1.  Klientas, pateikdamas Įmonei asmens duomenis sutinka, kad Įmonė naudotų surinktus duomenis vykdydama savo įsipareigojimus Klientui ir teikdama paslaugas, kurių Klientas tikisi. Kliento asmens duomenys Įmonei reikalingi šiais tikslais:

5.1.1. Prekių pirkimo – pardavimo, paslaugų sutarčių su Klientu sudarymo ir vykdymo, duomenų apie Klientą atnaujinimo tikslu, siekiant užtikrinti jų teisingumą, naudojantis išoriniais ir vidaus registrais, kai tai yra būtina vykdant sutartį ar siekiant imtis veiksmų Kliento prašymu prieš sutarties sudarymą ar vykdant teisinę pareigą. Šiuo tikslu gali būti renkami šie duomenys: vardas, pavardė, gimimo data, elektroninio pašto adresas, telefono numeris, darbovietė ir pareigos (jeigu prekes ar paslaugas užsako juridinio asmens atstovas), prekių ar paslaugų įsigijimo suma, jeigu atsiskaitoma pavedimu – banko sąskaitos duomenys.

5.1.2. Klientų pateiktų klausimų, pasiūlymų ar nusiskundimų nagrinėjimo tikslu. Šiuo tikslu gali būti renkami šie duomenys: vardas (-ai), ryšių duomenys (telefono numeris, elektroninio pašto adresas), gatvė, namo numeris (jei pateikiamas dokumentas paštu), klausimo, pasiūlymo ar nusiskundimo tekstas.

5.1.3. Įmonės darbuotojų, Kliento ir turto saugumo užtikrinimo tikslu (kai vykdomas vaizdo stebėjimas). Šiuo tikslu gali būti renkami šie duomenys: vaizdinė medžiaga.

5.1.4. Klientų mokumo vertinimo ir įsiskolinimo valdymo tikslu. Šiuo tikslu gali būti renkami šie duomenys: vardas, pavardė, gimimo data, elektroninio pašto adresas, telefono numeris, prekių ar paslaugų įsigijimo suma, jeigu atsiskaitoma pavedimu – banko sąskaitos duomenys, mokėjimo istorija.

5.1.5. Kitais tikslais, kuriais Įmonė turi teisę tvarkyti Kliento asmens duomenis, kai Klientas išreiškė savo sutikimą, kai duomenis reikia tvarkyti dėl Įmonės teisėto intereso arba kai tvarkyti duomenis Įmonę įpareigoja atitinkami teisės aktai.

6.        ASMENS DUOMENŲ TEIKIMAS

6.1.  Tvarkant Klientų asmens duomenis Įmonė įsipareigoja laikytis konfidencialumo pareigos. Asmens duomenys gali būti atskleisti trečiosioms šalims tik tada, jeigu to reikia sutarčiai duomenų subjekto naudai sudaryti ir vykdyti, arba dėl kitų teisėtų priežasčių.

6.2.  Įmonė gali pateikti asmens duomenis savo duomenų tvarkytojams, kurie teikia Įmonei paslaugas ir tvarko asmens duomenis Įmonės vardu. Duomenų tvarkytojai turi teisę tvarkyti asmens duomenis tik pagal Įmonės nurodymus ir tik ta apimtimi, kiek tai yra būtina siekiant tinkamai vykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus. Įmonė naudojasi tik tų duomenų tvarkytojų paslaugomis, kurie  pilnai užtikrina, kad bus naudojamos tinkamos techninės ir organizacinės priemonės, leidžiančios tvarkyti duomenis laikantis Reglamento reikalavimų ir užtikrinant duomenų subjekto teisių apsaugą.

6.3.  Įmonė taip pat gali teikti Klientų duomenis atsakydama į teismo arba valstybinių institucijų prašymus tokia apimtimi, kokia būtina siekiant tinkamai vykdyti galiojančius teisės aktus ir valstybinių institucijų nurodymus.

7.        ASMENS DUOMENŲ SAUGOJIMO TERMINAS

7.1.  Įmonės surinkti asmens duomenys yra saugomi spausdintiniuose dokumentuose ir (arba) Įmonės informacinėse sistemose el. formatu. Asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau, negu reikia duomenų tvarkymo tikslams pasiekti arba ne ilgiau nei to reikalauja duomenų subjektai ir (ar) numato teisės aktai.

7.2.  Nors klientas gali nutraukti sutartį ir atsisakyti Įmonės paslaugų, tačiau Įmonė ir toliau privalo saugoti Kliento asmens duomenis dėl galbūt ateityje atsirasiančių reikalavimų ar teisinių pretenzijų tol, kol pasibaigs duomenų saugojimo terminai.

8.        KLIENTO, KAIP DUOMENŲ SUBJEKTO, TEISĖS

8.1.  Klientas turi teisę:

8.1.1. kreiptis į Įmonę su prašymu suteikti informaciją apie tai, ar Įmonė tvarko jo asmens duomenis ir, jei taip, susipažinti su tvarkomais asmens duomenimis;

8.1.2. kreiptis į Įmonę su prašymu ištaisyti jo asmens duomenis, ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą – tuo atveju, kai susipažinus su asmens duomenimis yra nustatyta, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs;

8.1.3. kreiptis į Įmonę su prašymu ištrinti jo asmens duomenis, kurie yra tvarkomi tik su jo sutikimu, jei Klientas atšaukia atitinkamą sutikimą. Ši teisė netaikoma, jei asmens duomenys, kuriuos prašoma ištrinti yra tvarkomi ir kitu teisiniu pagrindu, tokiu kaip tvarkymas būtinas sutarties vykdymui arba yra pareigos pagal taikomus teisės aktus vykdymas;

8.1.4. apriboti jo asmens duomenų tvarkymą pagal taikomus teisės aktus, pvz., laikotarpiui, per kurį Įmonė įvertins, ar Klientas turi teisę prašyti, kad jo asmens duomenys būtų ištrinti;

8.1.5. gauti jo paties pateiktus asmens duomenis, kurie yra tvarkomi jo sutikimo ar sutarties vykdymo pagrindu, raštu ar bendrai naudojama elektronine forma ir, jei įmanoma, perduoti tokius duomenis kitam paslaugų teikėjui (duomenų perkėlimas);

8.1.6. nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys, jeigu asmens duomenų tvarkymo pagrindas yra teisėti interesai, įskaitant profiliavimą tiesioginės rinkodaros tikslais (pvz., rinkodaros pasiūlymų gavimas arba dalyvavimas apklausose);

8.1.7. bet kuriuo metu atšaukti savo duotą sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslu;

8.1.8. nesutikti, kad jam būtų taikomas visiškai automatizuotu būdu priimtas sprendimas, įskaitant profiliavimą, jei toks sprendimų priėmimas turi teisinį pasekmes ar panašų reikšmingą poveikį Klientui. Ši teisė netaikoma tuo atveju, kai toks sprendimų priėmimas yra būtinas sutarties su Klientu sudarymo arba vykdymo tikslais, yra leidžiamas pagal taikomus teisės aktus arba Klientas yra davęs aiškų sutikimą tam;

8.1.9. kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, nepavykus išspręsti klausimo tiesiogiai su Įmone.

8.2.  Klientas dėl savo teisių įgyvendinimo gali kreiptis į Įmonę:

8.2.1. teikiant rašytinį prašymą asmeniškai, paštu, per atstovą ar elektroninių ryšių priemonėmis – el. paštu: info@heksanas.lt

8.2.2. žodžiu – telefonu +370 682 15799;

8.2.3. raštu – adresu: Draugystės g. 15M, LT-51226, Kaunas

8.3.  Klientų prašymus dėl duomenų subjekto teisių Įmonė nagrinėja nemokamai. Nagrinėti prašymą gali būti atsisakoma arba už tai gali būti imamas atitinkamas mokestis, jei prašymas yra aiškiai nepagrįstas arba perteklinis, taip pat kitais norminiuose aktuose nustatytais atvejais.

9.        KLIENTO ATSAKOMYBĖ:

9.1. Klientas prisiima atsakomybę:

9.1.1.  informuoti Įmonę apie pateiktos informacijos ir duomenų pasikeitimus. Įmonei svarbu turėti teisingą ir galiojančią Kliento informaciją;

9.1.2.  pateikti reikalingą informaciją, kad esant Kliento prašymui Įmonė galėtų identifikuoti Klientą ir įsitikinti, kad bendrauja arba bendradarbiauja tikrai su konkrečiu Klientu (pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leistų tinkamai identifikuoti Klientą). Tai reikalinga Kliento ir kitų asmenų duomenų apsaugai, kad būtų garantuojama, jog informacija atskleidžiama ir pateikiama tam pačiam Klientui, nepažeidžiant kitų asmenų teisių.

10.    BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

10.1.   Ši Privatumo politika yra neatskiriama Įmonės teikiamų paslaugų ir (ar) parduodamų prekių dalis. Įmonė turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti šią Privatumo politiką siekiant tobulinti Įmonės veiklą.